Ruilen & Retour:

U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst (=daadwerkelijke bezorgdatum vervoerder) zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten.

Indien u een product wilt ruilen voor een andere maat, vragen wij u een mail te sturen onder vermelding van uw bestelnummer. Wij rekenen geen bezorgkosten voor de bezorging van een andere maat of kleur.

Uitzonderingen herroepingsrecht

  • Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn deze producten niet retourneerbaar.
  • Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
  • Producten die snel kunnen bederven of verouderen;
  • Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft

Modelformulier herroepingsrecht

Met het onderstaande formulier kunt u 14 dagen na aankoop een product aanmelden voor retour. Daarna heeft u nogmaals 14 dagen om het product werkelijk te retourneren. Een retour kan ook per e-mail worden aangemeld.

Print dit formulier, vul het in en stuur het naar ons op.

Klachten?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te e-mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


De belangrijkste voordelen van wandelen

De belangrijkste voordelen van wandelen

Grote groepen Nederlanders herontdekken het wandelen. Zeker na een lange dag thuis is een rondje lopen de ideale manier om de buitenlucht te...

Lees het volledige artikel

Wandelen in tijden van corona

Wandelen in tijden van corona

In deze tijd wordt van ons gevraagd zoveel mogelijk thuis te blijven. Tegelijkertijd blijft een dagelijkse frisse neus belangrijk voor de...

Lees het volledige artikel
De waardering van www.antilopeoutdoor.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.0/10 gebaseerd op 1332 reviews.